کارایی انواع برد هوشمند

انواع برد هوشمند با توجه به کارایی آنها دارای قیمت متفاوت می باشند.برندهای مختلف برد هوشمند نیز دارای کیفیت کار مختلف به همراه نوع کاربری و قیمت های مختلف می باشند.

برد هوشمند iboard برد هوشمند پرومتین برد هوشمند میکرونیتس از برندهای پرفروش هستند.پر فروش بودن یک برند مهر تائید بر مطلوب بودن آن است.زیرا کاربری مناسب در کنار عمر دستگاه عواملی هستند که باعث می شوند رضایت یک کاربر از خرید برد هوشمند حاصل گردد.

برد ها دارای مدار پیچیده ای نیستند.از این رو خرابی سخت افزاری در آنها بسیار کم اتفاق می افتد.اما عاملی که آنها را محبوب می کند نرم افزار کاربردی با قابلیت های مناسب در کنار دقت بالای برد است که یک تجربه کاربری بسیار لذت بخش را برای یوزر فراهم می کند.

بدلیل تجمع مدارهای الکترونیکی در فریم اطراف برد ،سطح بردهای هوشمند لمسی دارای هیچ المان الکترونیکی نیست و برخورد اشیا مختلف با سطح برد ، هیچ آسیبی به آن نمی رساند.این تنها در مورد بردهای لمسی IR صادق است و برد های لمسی مغناطیسی از این قائده مستثنی هستند.

قابلیت مالتی تاچ یا چند لمسی در برد هوشمند استفاده از این ابزار های را بسیار کاربردی تر کرده است.پیش تر ها برد های هوشمند بصورت تک لمسی بودند و از این رو دارای محدودیت هایی بودند که استفاده از انها را به چالش می کشید.اما توسط این قابلیت چند لمسی می توان انواع عملکردهایی که نیاز به استفاده همزمان دو یا چند کاربر از سطح برد دارند را سازماندهی کرد.انواع بازیهای لمسی دو کاربره ، انواع نرم افزارهای محاسباتی ، استفاده همزمان دو دانش آموز و بسیاری کاربردهای دیگر از جمله این عملکرد ها هستند.

و اما نرم افزارهای برد های هوشمند نیز می توانند کارایی برد را تا حد زیادی افزایش دهند.بردهایی که دارای قابلیت چند لمسی هستند ، نسبت به لمس کف دست و لمس تک انگشتی کارایی های مختلف از خود نشان می دهند.به عنوان مثال برای جابجایی shape ها استفاده از کف دست و برای ترسیم و نوشتن استفاده از تک انگشت کافی است.

منبع: برد هوشمند ایلیا دیتا